reklama

Sám život.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo je život?odpovedí je veľmi veľa.

Môže byť nádherný a veselý,ale v našich životoch prichádzajú aj chvíle,ktoré prežívame so slzami v našich očiach.Smútku v našej duši.

Život je pre každého z nás darom,stačí zlomok sekundy a my sa strácame v nedohľadne.Pre mňa bol august 2003 taký zlomový...prišla mozgová príhoda.Aká bola?vážna či menej vážna....to teraz ja nesúdim.Bol nevyhnutný prevoz vrtuľníkom do Banskej Bystrice,kde nasledovala vážna operácia hlavy....podarilo sa to,som tu medzi Vami živými.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri voľnej debate s mojim operatérom som si vypočula,Alena neprišli ste päť minút pred dvanástou ale žiaľ pätnásť minút po tej spomínanej dvanástej....ale mala som tu ešte ostať,rozdávať kúsok toho svojho ja...komu?na tom vôbec nezáleží....som existujem....to má poháňa smerom dopredu.

Môj otec,keď ma priviezli na vozíčku domov....povedal,tak týždeň tu ešte požijem.....a ja už 25.augusta 2014 budem oslavovať svoje jedenáste narodeniny,môjho druhého narodenia.

Moje úprimné ďakujem patrím mojim milovaným deťom,mojím drahým rodičom a v neposlednom rade aj mojim priateľom...samozrejme aj lekárovi,ktorý ma dopravil do Banskej Bystrice a profesorovi,ktorý sa pohral v mojej hlave,aby opravil to čo sa tam tak nečakane pokazilo...jeho majstrovstvu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som,žijem,existujem....ď a k u j e m

Alena Kolumberová

Alena Kolumberová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Alena,niekedy s úsmevom na mojich perách...ale sú chvíle,keď mi z mojich očí padajú slzičky...to je sám život,ja ho s pokorou taký aj prijímam.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu